De eerste dagen. - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Gwen Kappers - WaarBenJij.nu De eerste dagen. - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Gwen Kappers - WaarBenJij.nu

De eerste dagen.

Blijf op de hoogte en volg Gwen

28 Februari 2017 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Hi!

Momenteel ben ik alweer on the move in een geweldig comfortabele nachtbus (ja echt, er zitten gewoon bedden in de bus!) en dus heb ik even de tijd om te schrijven. De afgelopen dagen waren heel onwerkelijk eigenlijk.
Door een giga drukte vanwege de storm en gecancelde vluchten was het afscheid heeel gehaast en emotioneel, 3 maanden is toch best lang! Met een beetje vertraging na ongeveer een uur aangekomen in Shanghai, waar ik een tussenstop van 15u zou hebben tot mijn vlucht naar Vietnam. Leuk, dacht ik toen ik de tickets boekte. Ik zou om 0700 aankomen en dus dan kon ik nog een dagje China in, tof. Was alleen éven vergeten dat ik door het tijdsverschil m'n hele nacht zou overslaan, aangezien die 0700 's ochtends Nederlandse tijd 12:00 's nachts is..

  • 28 Februari 2017 - 14:02

    Jeanne:

    was erg blij om nu al iets te lezen, had ik niet verwacht. het ga je goed Gwennetje

  • 28 Februari 2017 - 14:51

    Trudy Duydam:

    Wat fijn dat je het naar je zin heb en wat een avontuur voor je, ik ga je volgen Gwen
    Geniet ervan

  • 28 Februari 2017 - 16:49

    Kitty Koppe:

    Heel veel plezier en ik ga het allemaal mee lezen. Leuk

  • 28 Februari 2017 - 17:44

    Yvonne :

    Leuk ga je goed xxxx

  • 28 Februari 2017 - 20:19

    Inge :

    Leuk Gwen! Goed te doen die ligbussen he, als je maar niet te groot bent! Have fun! Wat is de volgende stop?

  • 28 Februari 2017 - 22:58

    Jaco:

    Joehoe, leuk hoor. Have fun

  • 28 Februari 2017 - 23:31

    Peter Jautze:

    super Gwen ,ga zo door.

  • 01 Maart 2017 - 07:29

    Hannie Koning:

    Was helmaal vergeten mij aan te melden maar ben weer blij wil wel mee reizen op afstand hihihi

  • 01 Maart 2017 - 12:21

    Mary:

    Hoi lieverd,
    Inmiddels heb je je nachtrust wel een beetje ingehaald. Ik zie dat je ook lekker gegeten hebt. Het eten in Vietnam is prima en smaakvol. Ben lekker een beetje jaloers. Mag toch? Maak er een fijne reis van lieverd. Tot het volgende bericht. Kus xxxxxxxxxx Ruud en Mary

  • 05 Maart 2017 - 09:49

    Opa Freek:

    Fijn dat alles zo goed gaat Blijf genieten Gwen Dikke knuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gwen

Actief sinds 23 Feb. 2017
Verslag gelezen: 556
Totaal aantal bezoekers 4418

Voorgaande reizen:

23 Februari 2017 - 24 Mei 2017

backpacken door Azië!

Landen bezocht: